Trenuj z Tomaszem Domagałą i X-BIONIC #2

Pierwszy tydzień treningu z Tomaszem Domagałą, trenerem reprezentacji Polski paratriathlonistów, już za nami. Jak Wasze wrażenia? Mięśnie bolą?

Tomasz Domagała – w przeszłości kolarz. Dwukrotny reprezentant Polski na Mistrzostwach Świata w kategorii Junior. Wielokrotny medalista Mistrzostw Polski. Od 3 lat trenuje Triathlon i jest przewodnikiem osoby niedowidzącej, z która w tym roku zdobył tytuł Mistrza Świata w Duathlonie. Ponadto ma na swoim koncie zwycięstwa w Pucharach Świata w triathlonie, 3 miejsce na Mistrzostwach Świata w triathlonie i Mistrzostwach Europy. Obecnie przygotowuje się do nadchodzącego IronMana w Barcelona, gdzie chce zdobyć slota na Mistrzostwa Świata na Hawaje w 2017.

Poniedziałek:

dzień wolny

Wtorek:

dzień wolny

Środa:

Jazda na rowerze przez 90 minut:

30 minut rozgrzewki – jazda na małej tarczy. Tętno na poziomie 70-75%

3×5 minut zwiększenie tempa do poziomu 90-95% tętna (kadencja 90-95); przerwy po 5 minut

30 minut aktywna regeneracja – powrót do domu

Dolomiten_Woman

Czwartek:

Jazda na rowerze przez 50-70 minut

Przez cały czas aktywna regeneracja na małej tarczy przy kadencji 90-95

Piątek:

Dzień wolny przeznaczony na masaż i rozciąganie

Sobota:

Jazda na rowerze przez 100 minut

20 minut aktywna rozgrzewka na małej tarczy

20 minut aktywna rozgrzewka na dużej tarczy przy niskiej kadencji (75-80)

Siedmiokrotny podjazd na dużej tarczy i przy niskiej kadencji (70-75). Długość każdego podjazdu: 1km

40 minut aktywnej regeneracji na małej tarczy podczas spokojnego powrotu do domu

W sobotę warto znaleźć pagórkowaty teren w okolicy z podjazdem oddalonym od domu o 20-25 kilometrów.

Niedziela:

Jazda na rowerze przez 140 minut

Trening typowo wysiedzeniowy. Tempo na poziomie 75% tętna, przy wysokiej kadencji 95-100

Ofenpass_Bike_DSC6372