Trenuj z Tomaszem Domagałą i X-Bionic #4

Przed Wami kolejna część treningu z Tomaszem Domagałą. Czas na ostatnie szlify i niedługo Bike Challenge!

Tomasz Domagała – w przeszłości kolarz. Dwukrotny reprezentant Polski na Mistrzostwach Świata w kategorii Junior. Wielokrotny medalista Mistrzostw Polski. Od 3 lat trenuje Triathlon i jest przewodnikiem osoby niedowidzącej, z która w tym roku zdobył tytuł Mistrza Świata w Duathlonie. Ponadto ma na swoim koncie zwycięstwa w Pucharach Świata w triathlonie, 3 miejsce na Mistrzostwach Świata w triathlonie i Mistrzostwach Europy. Obecnie przygotowuje się do nadchodzącego IronMana w Barcelona, gdzie chce zdobyć slota na Mistrzostwa Świata na Hawaje w 2017.

Poniedziałek

dzień wolny

Wtorek

Jazda na rowerze przez 90 minut:

  • na wysokiej kadencji (90-95)

Środa

dzień wolny

Czwartek

Jazda na rowerze:

  • 20 minut rozgrzewka – mała tarcza tętno na poziomie 70-75%;
  • 5 x 300 metrów – ćwiczenie sprintu. Maksymalne tempo, przerwa 5 minut pomiędzy sprintami;
  • 30 minut aktywna regeneracja podczas powrotu do domu

Dolomiten_Bike130504-_MG_8777_XB_Bike

Piątek

dzień wolny – rozciąganie i masaż

Sobota

Jazda na rowerze przez 140 minut:

  • 20 minut aktywna rozgrzewka na małej tarczy;
  • 30 minut aktywna rozgrzewka na dużej tarczy przy niskiej kadencji – 75-80;
  • ośmiokrotny podjazd na odcinku 1 km; 2x na siedząco przy kadencji 95-100; 2x na siedząco same nogi bez rąk, 2x tylko jedna noga wpięta (raz prawa, raz lewa), 2x na stojąco przy wysokiej kadencji;
  • 40 minut aktywna regeneracja – bardzo spokojny powrót do domu na małej tarczy.

Niedziela

Jazda na rowerze przez 160 minut:

  • 30 minut rozgrzewki;
  • 3x 2 kilometry przy 85% tętna – 10 minut przerwy pomiędzy;
  • pozostała część treningu spokojna jazda żeby wyszło 160 minut.

Zobacz poprzednie części:

Trenuj z Tomaszem Domagałą i X-Bionic #1

Trenuj z Tomaszem Domagałą i X-Bionic #2

Trenuj z Tomaszem Domagałą i X-Bionic #3